عکاسی صنعتی

عکاسی صنعتی چیست؟

عکاسان صنعتی از محصولات ، ماشین آلات ، تجهیزات و کارکنان عکس می گیرند. سپس از این عکس ها در وب سایت ها و وثیقه های بازاریابی مانند مجلات ، بروشورها ، تبلیغات و پست های رسانه های اجتماعی استفاده می شود.

عکاسی صنعتی در صنایع مختلف از جمله ساختمان ، معدن ، تولید ، انرژی و حمل و نقل رایج است. اغلب ، عکس های صنعتی نشان می دهد که مردم در حال ساختن و ساختن چیزها هستند. هدف این است که روند تولید و مشاغل پر زحمتی که توسط کارگران انجام می شود را ثبت کنند.

عکاسی صنعتیهر شرکت بزرگ صنعتی به عکس های عملیات خود نیاز دارد و با پیشرفت تکنولوژی و اتوماسیون ، نیاز به این تصاویر فقط افزایش می یابد.

عکس های صنعتی بر جنبه های داخلی و تولیدی بخشهای صنعتی تمرکز می کنند. در اینجا چند نمونه از موضوعات رایج عکاسی صنعتی آورده شده است:

  • تراکتور سازی
  • خطوط مونتاژ
  • کارخانه ها
  • کارگران
  • امکانات تصفیه آب
  • ابزارها در عمل
  • عملکرد داخلی ماشین آلات

چرا عکاسی صنعتی مهم است؟

دلیلی وجود دارد که چرا شرکت هایی که از تصاویر واقعی و منحصر به فرد استفاده می کنند 95٪ بیشتر از کسانی که عکس های انبار دارند در ایجاد مشتریان موثر هستند.

مشتریان به طور فزاینده ای علاقه مند به شناختن نام تجاری شما هستند ، که باعث می شود شفافیت و اعتماد بیشتر از همیشه مفید باشد. این مهم است که به مشتریان تصور کنید که از حرفه ای بودن ، امکانات و تخصص های شما چه انتظاری از شما دارند.

بنابراین عکاسی صنعتی یک انگیزه عالی برای مشتریان است تا به توانایی ها و سازمان شما اعتماد کنند.

این حتی یک راه عالی برای شروع مکالمات است. به این فکر کنید ، مصرف کنندگان کنجکاو هستند که خرید هایشان از کجا می آید ، حتی برنامه ای با عنوان “چگونه ساخته می شود” در کانال کشف وجود دارد که این کنجکاوی دقیق را تغذیه می کند.

عکاسی صنعتیهمچنین مصرف کنندگان به طور فزاینده ای به تأثیرات اجتماعی ، بهداشتی ، زیست محیطی و ایمنی فرآیندهای تولیدی شرکتی که از آنها خرید می کنند علاقه مند می شوند ، به طوری که 70 درصد آنها این نگرانی ها را در فرایند تصمیم گیری خرید آنها موثر می دانند.

و 78 درصد معتقدند رفتار یک شرکت با کارکنان خود یکی از بهترین شاخص های میزان قابلیت اطمینان آن است. بنابراین با استفاده از عکس های صنعتی محل کار به مشتریان کمک کنید تا این تصمیم را بگیرند.

برخی از نمونه های عکس های صنعتی در حال اجرا ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • کارگران در کارخانه
  • شلیک ماشین آلات تخصصی
  • ساخت شات
  • عکس های خط مونتاژ
  • عکس های تجهیزات
  • کارگران در حال اقدام در محل

 

خطرات زیادی در رابطه با عکاسی صنعتی وجود دارد. دسترسی به تجهیزات ، خطوط مونتاژ و نکات ایمنی اغلب کارگاه ها را محدود می کند. مطمئن شوید که خودتان را در مورد قوانین کارخانه آموزش داده اید و آنها را زیر پا نمی گذارید.

هرچه بیشتر در مورد آنچه در حال عکاسی هستید بدانید ، شانس بیشتری برای گرفتن یک عکس برجسته وجود دارد. در مورد صنعت ، مدل تجهیزات و چالش هایی که افراد شما با آن روبرو هستند بیشتر بخوانید. اگر پیشینه ای در صنعت دارید ، عکاسی خود را در زمینه ای که با آن آشنا هستید شروع کنید.

عکاسی صنعتیکاغذ دیواری های کارخانه ای که در سهام عکس محبوب هستند فقط در مورد الگوهای انتزاعی نیست. می توانید بر روی مستندسازی مراحل تولید با دوربین خود تمرکز کنید. این فرصت را برای بینندگان فراهم کنید تا بفهمند که چگونه اقلام روی میز آنها ایجاد شده است.

حداقل دو رویکرد برای داستان سرایی صنعتی وجود دارد. تمرکز اصلی شما می تواند یک کارخانه باشد ، جایی که مراحل مختلف تولید را در آن ثبت می کنید. در مورد دوم ، می توانید بر روی کارگران تمرکز کرده و در مورد روز کاری ، تجربیات محل کار و زندگی خارج از تاسیسات صنعتی صحبت کنید.

در انتهای مقاله  می خواهیم به اطلاع شما برسانیم که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید دوربین های با کارشناسان ما در تماس حاصل فرمایید.